حاشیه بازی فولاد - تراکتور

حاشیه بازی فولاد - تراکتور




 

 


حاشیه بازی فولاد - تراکتور


تاریخ : شنبه ،
28 آبان 1390

مسابقه تيمهاي فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازي تبريز که جمعه شب در اهواز برگزار شد، همراه با حاشيه هايي بود که برخي از آنها چنين است.


* مسابقه با سه دقیقه تاخیر با سوت محسن قهرمانی در ورزشگاه تختی اهواز شروع شد.

*خبرنگاران، هنگام ورود از در اصلی که همیشه محل ورود انها بوده است با ممانعت ماموران نیروی انتظامی روبه رو شدند و آنان را به ورود ازدرهای دیگر هدایت کردند، در حالی که صحبتی پیش از این در این مورد نشده بود.

*این مسابقه در هوای ابری اما بهاری برگزار شد.

* بیش از شش هزار نفر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه تختی اهواز آمده بودند که در بازیهای قبلی سابقه نداشت.

* تیم فوتبال فولاد خوزستان که نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشت از همان ابتدای بازی زمین و توپ را در اختیار گرفت و در دقیقه 39 از این برتری خود به گل رسید و نیمه اول را یک برصفر به نفع خود تمام کرد.

* دردقیقه 16آرش افشین بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان توپی به زیردیرک افقی دروازه تراکتورسازی زد که به زمین بازگشت، بعضی معتقدند که این توپ از خط دروازه گذشته است.

*اسکوربرد ورزشگاه بطور کامل کار نمی کرد.

* درنیمه دوم، قلعه نوعی با آوردن حاج صفی و اکرامی به زمین و تقویت جناح چپ خود، توفانی مسابقه را آغاز کرد و در دقیقه 48 توانست بازی را به تساوی برساند.

* تبریزی ها بعد از این گل برای دقایقی بر بازی مسلط شدند، اما باز این بازیکنان فولاد خوزستان بودند که توانستند به گل برسند و در نهایت برنده این مسابقه شوند.

*هر دو تیم در این بازی از سه تعویض خود استفاده کردند.

*داور در نیمه اول یک دقیقه و در نیمه دوم سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

* این بازی فقط یک بازیکن اخطاری داشت که ''داوود دانش دوست'' از تیم تراکتورسازی بود.

*از غایبین این مسابقه می توان از عبدالله کرمی ،امید خورج و جابامجیری از تیم فولاد خوزستان به علت مصدومیت، و از تیم تراکتورسازی از میثم بائو نام برد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل